Hui en el nostre col·legi estem de celebració! El 27 de novembre es commemora la figura de Sant Josep de Calassanç, un home que va marcar tant a Mare Paula que la va inspirar per a crear una escola on les xiquetes pogueren aprendre i créixer.
Al llarg de la setmana els nostres companys d’Infantil, Primària i Secundària han tingut diferents sessions de tutoria i celebracions en les quals han vist la figura d’aquest home que va marcar un abans i un després en l’educació dels més desfavorits. Però el dia gran és el 25 quan tot el col·legi hem celebrat de manera conjunta.

La jornada ha començat per a tota l’etapa de Secundària amb una celebració en la parròquia del Bon Pastor. Més de 500 alumnes que han viscut aquest moment de trobada amb el Senyor i amb la figura de Sant Josep de Calassanç gràcies a l’acurat treball de l’Equip de Pastoral.

Després d’això, han tornat al col·legi on, algun d’ells, han pogut compartir jocs amb altres etapes. Mentrestant, els alumnes d’Infantil i Primària han compartit un esmorzar salat i després han pogut gaudir dels jocs que estaven preparats.

L’alumnat de 4t, 5é i 6é han realitzat la tutoria de Sant Josep de Calassanç i a la vesprada la jornada de Carros de foc. També en Primària s’han fet celebracions en la capella per Sant Josep de Calassanç i Eucaristia a partir de 5é i 6é. En 1r ESO han pogut gaudir d’una Scape Room sobre Sant Josep de Calassanç i han il·lustrat la seua vida, mentre que 2n ESO també han fet una Scape Room i després d’ella una car Dinàmica treballe sobre Sant Josep de Calassanç. Tots dos han compartit a la vesprada una jornada lúdica en el Riu.

L’alumnat de 4t, 5é i 6é han realitzat la tutoria de Sant Josep de Calassançz i a la vesprada la jornada de Carros de foc. També en Primària s’han fet celebracions en la capella per Sant Josep de Calassanç i Eucaristia a partir de 5é i 6é. En 1r ESO han pogut gaudir d’una Scape Room sobre Sant Josep de Calassanç i han il·lustrat la seua vida, mentre que 2n ESO també han fet una Scape Room. Tots dos han compartit a la vesprada una jornada lúdica en el Riu.