Campanyes

Solidàries

Al llarg de l’any participem en diverses campanyes solidàries. Sensibilitzem a l’alumnat i a les famílies davant de les necessitats que veiem al nostre voltant.

Durant tot el curs duem a terme diferents activitats per a sensibilitzar a l’alumnat i a les famílies davant les necessitats que veiem al nostre voltant.

El nostre objectiu és educar als nostres alumnes en la solidaritat, en la justícia i en el poder transformador que cadascun d’ells té.

Al llarg de l’any participem en diverses campanyes solidàries (Domund, Mans Unides, Campanya Solidària Escolàpia-Senegal i República Dominicana, Projecte Llavor…) Totes elles pretenen educar la mirada i sensibilitzar la Comunitat Educativa de les situacions de pobresa i injustícia en què viuen tantes persones i de les quals no podran eixir si no reben ajuda dels qui podem donar-li-la.

Campanya Solidària Nadal 2020 – “Contagiando Vida”