El nostres

Servicis

Administració

i Secretaria

Aquests són els horaris d’atenció al públic i el contacte que estan a la teua disposició en administració i secretaria.

ADMINISTRACIÓ
Dilluns a divendres: 09:00 – 13:00 hores

Dimarts a dijous: 15:00 – 16:30 hores

administracion@escolapiasvalencia.org

CONTABILITAT (REBUTS)
Dilluns a divendres: 08:30 – 10:30 hores

Dimarts i dijous: 15:00 – 16:30 hores

SECRETARIA

Dilluns a divendres: 09:00 – 13:00 hores

Dimarts a dijous: 15:00 – 16:30 hores

secretaria@escolapiasvalencia.org

Cuina pròpia i atenció com a casa.

El col·legi compta amb cuina pròpia i els menús que en ella es confeccionen són equilibrats i variats, sempre orientats i revisats per un dietista i adaptats a qualsevol necessitat dietètica.

Tant en els temps anteriors al menjar com en els posteriors, els/as alumnes/as es troben en tot moment acompanyats/as per monitors que els ajuden a desenvolupar la seua dimensió social i lúdica, mitjançant jocs i activitats.

Consulta el menú d’aquest mes aqui.

Servici d’Acollida

i Permanències

Els pares que, per qualsevol causa, necessiten deixar al seu fill/a en el col·legi abans del començament de les classes disposen d’un servei d’acolliment a partir de les 8.00 h fins a les 9.00 h del matí.

extraescolares

Les activitats extraescolars que el col·legi ofereix són les següents:

• Inglés (totes les etapes)
  • Teatre (totes les etapes)
  • Bàsquet (totes les etapes)
  • Coro (primària)
  • Tennis (infantil i primària)

Aquest curs,  nostres alumnes i alumnes han estat practicant algunes d’elles amb interés i aprofitament.

Uniformitat

escolar

El col·legi disposa dels uniformes tant de diari, que són els que porten els/les alumnes/as des d’infantil a 6é de Primària, com dels d’esport amb els quals realitzen l’activitat d’Educació Física tots els alumnes del col·legi.

Es troben a la venda en consergeria en el següent horari:

• Mati: Dilluns a divendres de 8:30 a 10:00 h.
  • Vesprada: Dilluns a dijous de 15:00 h a 17:00 h.

Departament

d’orientació

Us deixem un enllaç al blog del departament d’Orientació amb informació important per als alumnes: