El nostre

Lema

Cada any la nostra animació Pastoral gira entorn d’un lema que dóna sentit a les accions que realitzem. Aquest curs, el nostre lema és «Atreveix-te a caminar».

Amb el poder del somriure construïm els nostres somnis i creem benestar. Reforcem el record positiu, alegre i feliç de compartir, ajudar, participar, crear i investigar.

El somriure és fonamental per al desenvolupament integral de la persona, i això és el que com a escolàpies més desitgem per als nostres alumnes.

Llibertat

• Alliberar-se dels impediments: complexos, dependències, vincles, fragilitats personals…
  • Ser lliures de prejudicis, les aparences davant els altres. No ser estret de mires.
  • Conèixer els valors i ideals que ens mouen.
  • Revelar el sentit crític.

Responsabilitat

• Reconèixer la importància de prendre decisions i assumir les conseqüències d’aquestes decisions.

• Crear espais per als exclosos de la vida.

• Aprendre a mirar per a conèixer el context en què vius.

• Ajudar-los a ser conscients que la nostra responsabilitat com ser individual és posar-nos al servei dels altres per a aconseguir el bé comú.

CARTEL ESCOLAPIAS inf CAT LEMA 22-23 6090_page-0001 2
CARTEL ESCOLAPIAS MAY CAT LEMA 22-23 6090_page-0001 2