Com tots els anys els alumnes de segon de l’ESO preparen amb tota cura un Betlem amb materials reciclats i que decora l’entrada del nostre col·legi. En aquesta ocasió el nostre representació nadalenca ha obtingut el segon lloc de la categoria Encens dels premis FCAPA. Premis que també han recaigut en Ángel Roig de 3r de Primària, guanyador del concurs de contes en la categoria A, i la segona posició d’Itziar Carrasco, 2n de Primària per la seua felicitació de Nadal.
Ací us deixem dues galeries d’imatges sobre el nostre Betlem. En la primera d’elles (esquerra) correspon al procés de realització del mateix per part dels alumnes i alumnes de l’assignatura de Tecnologia de 2n de l’ESO i la segona (dreta) del resultat final.
Esperem que us agrade i felicitacions als guanyadors. Enhorabona a o tots ells!