Hui hem celebrat el Dia del Llibre d’una manera diferent però també emocionant. En cadascuna de les etapes s’han realitzat dinàmiques diferents per a commemorar aquest dia de les lletres.

Infantil i Primària

En Infantil hem celebrat el Dia del Llibre durant tota la setmana ja que els alumnes i alumnes han portat el seu conte favorit a la classe per a poder explicar-li-ho als seus amics. Per a aquest dia, els professors han preparat diferents activitats per a celebrar aquest dia tan especial.
A més, els xiquets han portat un complement del seu conte favorit i hem pogut celebrar la festa del Llibre amb un gran berenar. Com a record d’aquest dia, s’han emportat un separador per a poder continuar amb els seus contes a casa.
Also, we have celebrated the World Book Day in our English classes with different activities about books. Children have prepared pictures and stories to take home.
Per la seua part Primària ha realitzat diferents activitats d’animació lectora en diferents assignatures i moments de l’a Jornada.

ESO i Batxiller
En aquest 23 d’abril de 2021, Dia del Llibre, els alumnes d’ESO i Batxillerat deixaran volar la seua imaginació i es convertiran per un dia en el personatge d’una història. Per a això crearan un xicotet llibre, que contindrà una portada que hauran d’il·lustrar, en el qual ens donaran les claus sobre la seua història i les seues emocions, alhora que inventaran personatges secundaris i antagonistes com a «part de l’escenari» que han creat. Un escenari que haurà de contindre quatre elements: un nom, un cos (com és?, com es vist?, com es mou?), una llar (un lloc on viure), i el seu món interior, és a dir, els seus somnis, la seua personalitat, a què li té por,…; en definitiva: Què vol aquest personatge en la vida?. És en aquest punt on es revelarà qui és el personatge i quin és el seu principal desig. Finalment aquests llibres es compartiran amb els companys de la classe.

Concurs Relat Curt Mare Paula
A més coincidint amb aquesta celebració hem posat en marca la convocatòria de la VII edició del Concurs de Relat Curt Mare Paula. Tens tota la informació en el següent enllaç:

Ací tens imatges de les activitats de les etapes d’Infantil i  Primària

Recull d’imatges de l’activitat que han fet els nostres alumnes en l’etapa de Secundària