A les nostres alumnes Candela Buitrago Martínez i Elisa Barranco Valiente els han concedit el premi extraordinari al rendiment acadèmic d’Educació Secundària Obligatòria i Educació Primària, respectivament. Enhorabona pel vostre treball i dedicació! Tot esforç té la seua recompensa.

.

«Quan em van dir que ho havia guanyat em va enxampar per sorpresa. Va ser molt emocionant perquè em vaig adonar que al final tot treball té el seu recompensa. I no sols això, sinó l’adonar-nos que malgrat tindre pujades i baixades, les pujades són molt millors i t’ajuden a veure tot, fins i tot les baixades, des d’una altra perspectiva», així es manifestava Candela al saber que se li havia concedit aquesta menció

Per la seua part Elisa es mostrava molt emocionada i agraïda, «Rebre aquest premi ha sigut una sorpresa. Quan em van dir al juny que el col·legi m’havia presentat com a candidata a aquest reconeixement em vaig alegrar moltíssim. Considere que aquest premi és el resultat del meu esforç durant l’etapa de Primària, i agraïsc molt al col·legi que haja valorat així el treball realitzat durant aquests anys.»

#escolapiesvalencia #somescolapies #excelenciaacademica #enhorabona