El moviment Escolàpies Créixer Junts ha représ les seues colònies al xalet de Nàquera. Després d’alguns anys de pandèmia hem tornat amb més força que mai. Aquest any contàvem amb 60 alumnes de 5é, 6é de Primària que han gaudit molt. A més a més reberem l’ajuda de 16 joves de 1r i 2n de Batxillerat.
         Les nostres colònies estaven ambientades en el màgic món de Harry Potter. Quan vam arribat a Hogwarts els barret sel·leccionador s’encarregà d’asignar-nos a una de les cases: Gryffindor, Slytherin, Huffelpuff o Ravenclaw.
         D’acord amb el nostre comportament i habilitats aniríem guanyant o perdents punts per a la casa que se sumarien als punts obtinguts en el torneig de les quatre cases. Realitzarem els escuts i corbates de les nostres cases per ambientar-nos més. Endemés tinguerem una missió molt perillosa però a la vegada molt divertida: havíem d’ajudar a Ron i a Hermione a recuperar les Relíquies de la Mort.
          Finalment Lord Voldemort i els seus súbdits ens trobaren però s’enfrontrarem a d’ells i guanyarem. Poguerem alliberar Harry Potter i com ha de ser el bé va véncer el mal. Han sigut uns dies increïblemente màgics on no ens ho podíem haver passat millor.