Aquesta setmana hem començat la Setmana del llibre 2023! Al llarg d’aquests dies els alumnes i alumnes d’Infantil i Primària gaudiran d’algunes activitats d’animació lectora i la tradicional Fira del Llibre, entre altres activitats.

A més, sabies que moltes cançons estan inspirades en obres literàries?

Un llibre ofereix la possibilitat de viatjar a mons infinits, de viure aventures, passions, drames i relats inimaginables, compactes en un element que ens entra per la vista, i mai s’acomiada de la nostra memòria.

La música, pel seu costat, inoblidable també, ens transporta a través de l’oïda a llocs recòndits del nostre interior.

I la combinació perfecta: cançons que tracten d’obres literàries úniques.

Durant aquesta setmana, l’alumnat de Secundària se suma a la celebració del Dia  del llibre, amb una experiència en la qual, a través d’una selecció de títols, gaudirem amb tots els nostres sentits de la combinació de la música i de la literatura. A més, confeccionarem un mini llibre de paper amb la lletra de la cançó.