Volem compartir el que vam viure divendres passat 26 de novembre. La celebració de San José de Calasanz!

L’alumnat d’Educació Infantil es va divertir molt el dia de San Josep de Calasanz.
Van començar amb un esmorzar especial on van poder compartir-lo amb els seus companys i companyes de classe.
Després del pati, van estar cantant les seues cançons, coneixent-lo una mica més a través de la seua història i xiulant un bonic dibuixe sobre ell.
A la vesprada van participar en una divertida gimcana per nivells en el que no van faltar jocs com el pollet anglés, el joc de les cadires, colpeja al globus… i per descomptat un pintacares.

Tots els alumnes de primària van gaudir el dia de San Josep de jocs preparats pels seus professors, uns els van fer en el col·legi i altres en les instal·lacions esportives del va riure Túria.

A la vesprada es va celebrar la famosa competició de “Carros de foc” entre els alumnes de  tercer a Sisé.
Va ser un dia intens en el qual es va aconseguir posar en pràctica el lema d’aquest curs…Sumem Somriures.

L’alumnat de secundària i batxillerat va treballar la figura de San Josep de Calasanz en les activitats proposades per l’equip de Pastoral.

L’objectiu d’aquestes activitats, des de 1ºESO fins a 3ºESO, era conéixer la biografia del sant d’una manera dinàmica i atractiva que, al seu torn, els convidara a reflexionar sobre els valors que ell ens transmet i en com som nosaltres.

Mentre que, des de 4ºESO a 2n BACH, tenian com a objectiu descobrir el carisma i la missió dels escolapis a través de les cartes del seu fundador, aprendre a difondre els missatges i idees a través de les xarxes socials i desenvolupar el sentit de pertinença a la família escolàpia.