Els alumnes de 2n d’ESO han redescobert el punt. Han aprés el que és “El puntillisme”, en quina època va sorgir i perquè, els seus principals precursors… i de la mà de Georges Pierre Seurat i Paul Signat han pintat una natura morta amb el punt com a únic element d’expressió plàstica.

“L’últim projecte que vam fer en la classe de Plàstica va ser el de la Natura morta puntillista. Aquest treball tractava de realitzar una natura morta a base de punts.

Primerament triem la imatge que volíem fer i la dibuixem. Després, utilitzant punts de diversos colors, recreem la imatge triada. Amb la tècnica del puntillismo vam donar al nostre treball la sensació de perspectiva i realisme, treballant també els diferents punts de llum i ombra de la imatge.

Al principi ens va semblar un treball difícil i complicat, però a base d’esforç i pràctica, i amb les indicacions de Paz, aconseguim fer el nostre treball correctament i amb molt bons resultats.”

Alumnes de 2n ESO B