En el curs de 3r de l’ESO han realitzat un projecte en l’assignatura de Tecnologia posant en pràctica tot l’estudiat sobre circuits elèctrics. Han dissenyat les seues pròpies llanternes… ací teniu una mostra! Segons els alumnes ha sigut una activitat entretinguda que comportava la seua dificultat malgrat semblar senzilla. “Semblava  senzill, fins que ens vam posar a fer-ho… però ha valgut la pena” deia Fernando Salinas. “Ha sigut molt entretingut”, comentava Pablo Ferrer.
A més aquesta activitat pròpia de la matèria de tecnologia els ha servit per a reflexionar sobre com afrontem els temps incerts de pandèmia que ens ha tocat viure tal com comentava l’alumna Rocío Bravo, “Portem llum a la fosca pandèmia”.