Dos alumnes de 2n de Batxillerat del nostre col·legi, participaran en la pròxima Olimpíada de filosofia que convoca la Universitat de València per al curs 2020-21. Els alumnes seleccionats han sigut: Eduardo Hernández *Burguete i Ramón Fabra.

El tema de la dissertació d’aquest curs és: “Llibertat versus seguretat”. Els alumnes hauran d’elaborar una reflexió personal a partir d’unes preguntes o un text i després defensar-la davant un jurat.

Les dificultats de les mesures de seguretat davant la COVID han condicionat el nombre de membres que podien presentar-se, així com la participació en línia en la prova.

Els desitgem molta sort i esperem que passen a la fase autonòmica i després a la nacional, si és possible.

Ànim i molta sort!