El passat 2 d’octubre, vam tindre la sort de poder celebrar la graduació de la generació del 2002 en el col·legi. Va ser un parell de setmanes abans quan ens va arribar el correu; en dues setmanes teníem la possibilitat de celebrar-la, i era a la nostra mà el triar si volíem o no.
La nostra resposta va ser ràpida: “si”. Si a tancar l’etapa escolar, si a dir-nos adéu després de deixar les classes d’un dia per a un altre. No dubtem a fer-ho. Va ser emés en directe per a la resta de familiars, perquè en el col·legi sol vam estar alumnes i professors, per a poder complir les mesures de seguretat.

Així doncs, comencem amb una celebració a l’església del col·le, on ens van presentar el lema d’enguany “Dóna-li un *like a la vida”. Després, ens traslladem a la sala d’actes. Allí, la nostra ex directora Lluna ens va donar la benvinguda de nou a la nostra segona casa, i l’enhorabona per començar la vida universitària. Formalitzem l’acte amb la imposició de les orles. Vam tindre el plaer d’escoltar el discurs dels nostres companys, Fran i *Edu. També vam tindre l’última classe de *Loles, que encara que no va ser de matemàtiques, va ser tan intensa com sempre. No sols ens ensenye que el nostre futur només depén de nosaltres, sinó també ens va confessar que malgrat ser la generació a la qual menys temps ha fet classe, serà dels quals més s’acordarà.

Finalment, Concha ens va dedicar unes últimes paraules, on va mostrar que la clau del nostre futur està a mostrar una actitud positiva davant la vida. Amb tot això, i diversos vídeos que ens van recordar el nostre pas per Escolàpies, acabem cantant tots junts “Això que tu em dónes”.

Gràcies, una vegada més, a tots els que vau fer possible aquest dia!