Aquest mes de març ens ha visitat compartint la seua experiència com a escriptor amb 90 alumnes, distribuïts en tres grups de 3r de l’ESO.

L’objectiu immediat era acostar al màxim als alumnes a l’autor d’un dels llibres de lectura programats per a aquest curs: Esperant la lluna plena, de Vicent Sanhermelando.

Hem tingut la sort de poder realitzar tres sessions successives, d’una hora aproximadament de duració cadascuna d’elles, dirigides a aquests alumnes en les seues pròpies aules, la qual cosa ha propiciat la participació d’aquests.

Després d’una primera part en la qual Vicent i els alumnes van repassar característiques dels principals personatges de la novel·la, l’autor va respondre a les preguntes que se li van platejar, tant sobre la tasca de l’escriptor, com a altres referides al procés de creació de la novel·la que els alumnes han llegit.