Tots els alumnes de 3r i 4t d’ESO que es van presentar al Admission Test per a poder accedir al programa van superar la prova, i per fi, al llarg d’aquesta setmana tindran una trobada de benvinguda amb la professora que des dels Estats Units  els acompanyarà durant el curs
És un nou repte per a tots, però la il·lusió i l’obstinació que tots els alumnes estan posant en aquesta nova experiència, segur que els porta al millor dels resultats.

En què consisteix el Diploma Dual?

El Diploma Dual és una eina que tenen els nostres alumnes per a millorar la seua formació de cara als nous reptes que la societat i el mercat laboral els planteja, obtenint en un període de fins a quatre anys del títol de Batxiller més el American High School Diploma, que es realitza 100% en línia.

El Diploma Dual és un programa amb tres grans objectius: la immersió lingüística, totes les assignatures i la comunicació amb el professorat es realitza en anglés; la immersió tecnològica, fomentant el domini i maneig de les tecnologies per a l’aprenentatge digital; i immersió personal, ja que l’alumnat adquireix responsabilitat i maduresa de cara a les tasques requerides així com flexibilitat per a treballar en entorns diferents i multiculturals.