El passat 7 d’octubre, l’alumnat d’Educació Infantil va celebrar el Dia de la Comunitat Valenciana.

Organitzem un gran nombre d’activitats adaptades a l’edat de cada nivell:

En 1r d’Educació infantil van realitzar les corones de moros i cristians, va ser el propi alumnat el que va pintar la lluna o la creu.
En 2n d’Educació Infantil van construir el seu propi casc, el van acolorir i van punyir.
Els de 3r d’Educació Infantil a l’ésser els més majors de l’etapa van realitzar dues manualitats: uns braçalets i unes marionetes de moros i cristians.

A més de tot això, tot l’alumnat de l’etapa va realitzar una bandera de la nostra Comunitat. Cada nivell utilitze diferents arts plàstiques: boletes, gomets, pintura de dits…

Les banderes van quedar precioses i se les van emportar a casa perquè pogueren celebrar amb les seues famílies el 9 d’octubre i  onar la seua bandera. També van ballar la cançó Jaume I, van cantar l’himne de la Comunitat i van escoltar la història de Jaume I, el Conqueridor.

Per a finalitzar aquesta celebració vam tindre un berenar tradicional valencià on va haver-hi molta orxata i molts fartons. Va ser molt divertit!

Amb aquesta celebració aconseguim que el nostre alumnat s’acoste més a les tradicions i a la història de la seua Comunitat, compartint i gaudint amb tots els seus companys i companyes.