Aquest 11 de setembre hem iniciat el curs escolar amb moltes ganes, rebent amb la major de les alegries als nostres alumnes i alumnes, especialment a aquells que s’incorporen per primera vegada a la família Escolàpies. Esperem que aquest curs siga molt fructífer per a tots i que Calassanç i Mare Paula estiguen molt presents en ell.

Nervis, somriures… alguna llagrimeta… Abraçades i moltes però que moltes converses pendents… Ha sigut un dia emocionant on ens hem pogut comptar les batalletes de l’estiu, conéixer als que seran els nostres companys durant aquest any, així com els nostres professors i a aquells que ens cuidaran de la millor manera possible en el curs. Jocs, presentacions i ja moltes anotacions han sigut els protagonistes també en les diferents etapes.

En definitiva, ha sigut un dia en què hem despertat a aquest curs 2023-2024. Perquè… 3, 2, 1… comencem!