Nuestro

Lema

Cada año nuestra animación Pastoral gira en torno a un lema que da sentido a las acciones que realizamos. Este curso, nuestro lema es «Atrévete a caminar».

Con el poder de la sonrisa construimos nuestros sueños y creamos bienestar. Reforcemos el recuerdo positivo, alegre y feliz de compartir, ayudar, participar, crear e investigar.

La sonrisa es fundamental para el desarrollo integral de la persona, y esto es lo que como escolapias más deseamos para nuestros alumnos.

Llibertat

• Alliberar-se dels impediments: complexos, dependències, vincles, fragilitats personals…
  • Ser lliures de prejudicis, les aparences davant els altres. No ser estret de mires.
  • Conèixer els valors i ideals que ens mouen.
  • Revelar el sentit crític.

Responsabilitat

• Reconèixer la importància de prendre decisions i assumir les conseqüències d’aquestes decisions.

• Crear espais per als exclosos de la vida.

• Aprendre a mirar per a conèixer el context en què vius.

• Ajudar-los a ser conscients que la nostra responsabilitat com ser individual és posar-nos al servei dels altres per a aconseguir el bé comú.

CARTEL ESCOLAPIAS inf LEMA 22-23 5070 MAS SANGRE_page-0001 2
CARTEL ESCOLAPIAS MAY ESP LEMA 22-23 5070 MAS SANGRE_page-0001 2