Les nostres alumnes de 2n de Batxiller, Laura Fuster Melero i Ana Seguí Fayos, passen a la segona fase de les Beques Europa. Un programa afavorit pel Banc Santander i la Universitat Francesc de Vitòria l’objectiu principal de la qual és el foment de l’excel·lència i el talent d’alumnes preuniversitaris.

Segons indica la pròpia pàgina del projecte Beques *Europas, aquestes «tenen com a objectiu viatjar pel cap alt profund de la història, essència i ideals de la universitat, que va nàixer a Europa, per a despertar en els seus futurs alumnes l’actitud del vertader universitari. D’aquesta manera, es construeix una xarxa d’universitaris líders a Europa disposats a traure el millor de la institució universitària i reflectir-ho en la societat».

Prompte podrem saber quines impressions tenen d’aquest projecte les pròpies protagonista. De moment, ens toca felicitar-les i donar-los l’enhorabona per aquest reconeixement.