Summer

School

Casal en Anglès que es realitza des de finals de juny fins al 31 de juliol, i les dues setmanes de setembre. De dilluns a divendres oferim un casal d’estiu complet, i dissenyat a la nostra escola, amb un seguit d’activitats dirigides en anglès per monitors titulats. Les classes d’anglès són impartides per professors nadius. Poden apuntar al seu fill per setmanes en horari de matí, mitja pensió o dia complet.

Casal d’Estiu Summer Days

Escolàpies-Llúria

Cada setmana es tracta una temàtica diferent. Entre les activitats que es realitzen íntegrament en anglès, s’inclouen:

• Classe diària.
  • Excursió setmanal.
  • Piscina i esport.
  • Jocs i tallers variats.
  • Family day (convidem a les famílies a passar la tarda amb nosaltres i mostrar tot el que hem treballat durant la setmana).

Novetats

NOVETATS

El material que necessitaran serà el següent:

• banyador
  • tovallola
  • crema solar
  • got
  • una muda de roba
  • gorra
  • carmanyola per l’esmorzar
  • xancletes lligades

Això ho han de portar en una motxilla que es quedarà tota la setmana a l’escola.
Cada dia han de portar una motxilla que serà la que s’emportaran a casa
TOT MARCAT, MOLT IMPORTANT!!!

Canvi sortides:

• El primer dia NO HI HA SORTIDA
  • Els altres dies:
  • COSMOCAIXA (tot el dia)
  • CAIXAFORUM  (mig dia)
  • MUSEU MARITIM (mig dia)
  • ZOO (to el dia)
  • Club Laietà,
  • FUNDACIÓ TÀPIES

Summer School

Escolàpies-Llúria

‘Summer Days’ is an English summer camp that starts at the end of June and finishes 31st July, in addition to this there are also two weeks in September. From Monday to Friday, the school offers an English summer camp which is situated within the school grounds. The camp includes a variety of activities monitored by friendly and enthusiastic English teachers, as well as native English speakers. Depending on the student needs, the amount of time spent at the summer camp is flexible. Each week the students work with a different topic. The English activities consist of; one and a half hours of English classes a day, one weekly day trip, daily swimming, games, sports, arts and crafts, as well as each Friday the camp celebrates ‘Family Day’. ´Summer Days´ is available to students from P3 to 6th of Primary.